Mikołajkowy Blok Reklamowy

i

Autor: materiały prasowe Polsat

TELEWIZJA

Mikołajkowy Blok Reklamowy - godzina. Kiedy oglądać w TV, by pomóc chorym dzieciom?

2023-12-06 10:47

To już 20 lat, odkąd Telewizja Polsat i Polsat Media wspólnie z widzami pomagają dzieciom walczącym o swoje życie i zdrowie. Wystarczy prosty gest - włączyć telewizor i obejrzeć reklamy. Sprawdź, o której godzinie Polsat wyemituje specjalny blok reklamowy, z którego całkowity dochód, obliczany na podstawie wyników oglądalności, zostanie przeznaczony na pomoc podopiecznym Fundacji Polsat.

Kiedy jest Mikołajkowy Blok Reklamowy 2023? To żadna tajemnica - to już w środę 6 grudnia. O której włączyć telewizor, by pomóc dzieciom? Nadszedł grudzień, a wraz z nim prawdziwa magia. Wielkimi krokami zbliżają się święta Bożego Narodzenia, a także Mikołajki - czas prezentów i uśmiechu na buziach dzieci, ale i dorosłych. Jak co roku Telewizja Polsat reklamuje własną inicjatywę, która niesie wiele dobra dla potrzebujących. Zastanawiacie się na czym polega Mikołajkowy Blok Reklamowy? Od dwóch dekad jest to nieodłączny element świątecznych aktywności, które wprowadzają w nastrój pełen ciepła, życzliwości i troski o innych. Właśnie takie emocje wywołuje akcja, która w nietypowy sposób zachęca do pomagania. Wystarczy, aby 6.12.2023 przed ekranami telewizorów zebrała się jak największa grupa widzów podczas emitowanego w Polsacie specjalnego bloku reklamowego.

Najlepszy prezent od świętego Mikołaja to... #EwelinaPyta

Kiedy jest Mikołajkowy Blok Reklamowy? GODZINA

O której godzinie oglądać Mikołajkowy Blok Reklamowy? Aby pomóc chorym dzieciom, wystarczy włączyć telewizję Polsat już w środę 6 grudnia o godzinie 18:45, czyli tuż przed Wydarzeniami. To właśnie wtedy Polsat wyemituje specjalny blok reklamowy, z którego całkowity dochód, obliczany na podstawie wyników oglądalności, zostanie przeznaczony na pomoc podopiecznym Fundacji Polsat. W tym roku stacja podniosła poprzeczkę, angażując kilkanaście gwiazd - prezenterów, artystów i dziennikarzy, by jeszcze mocniej podkreślić komunikat – im będzie nas więcej, tym większa kwota zostanie przeznaczona dla podopiecznych Fundacji Polsat. Do akcji dołączyli między innymi: Krzysztof Ibisz, Paulina Sykut-Jeżyna, Marcelina Zawadzka, Maciek Rock, Elżieta Romanowska i Oskar Cyms.

- Jesteśmy szczęśliwi, że w tegorocznym Mikołajkowym Bloku Reklamowym możemy liczyć na tak szerokie grono osób wspierających akcję - mówi Prezes Fundacji Polsat, Krystyna Aldridge-Holc. - Wystarczy prosty gest, który ma ogromną moc, co potwierdza fakt, że w ciągu dotychczasowych edycji zebraliśmy od reklamodawców ponad 23 miliony złotych, które zostały przeznaczone na pomoc naszych podopiecznych, w tym rehabilitacje i remonty szpitali. Nie stałoby się to bez naszych darczyńców, a także widzów Polsatu, za co jesteśmy ogromnie wdzięczni i kolejny raz zachęcamy, by rozpocząć świąteczne przygotowania od wsparcia najmłodszych pacjentów.

Historia Mikołajkowego Bloku Reklamowego sięga 2004 roku, kiedy po raz pierwszy wyemitowano specjalny spot. Przez kolejne lata akcja rosła w siłę, a rola Świętego Mikołaja, którą najpierw przyjął Cezary Żak, później na lata Krzysztof Kowalewski, następnie Piotr Gąsowski, okazała się wręcz kultowa. Sama akcja stała się szansą na zwrócenie uwagi na podopiecznych Fundacji Polsat i mówienie o dzieciach, które potrzebują pomocy w walce o swoje życie i zdrowie.

Sonda
Lubisz obchodzić Mikołajki?