Spis treści
- Ma tylko 120 cm wzrostu. Pokazała paragon z Biedronki
- Biedronka wydała oświadczenie. Chodzi o długie paragony
Afera z paragonami Biedronki trwa w najlepsze, a klienci nie odpuszczają i co chwilę publikują w sieci zdjęcia wydruków z kasy. Cieszy się pewnie z tego Lidl, z którym Biedronka od miesięcy toczy wojnę na niskie ceny i promocje. Teraz market, który ma w logo małego owada postawił na vouchery, które widnieją na paragonach, nadchodzące promocje, a także na dodatkowe hasła, w których ewidentnie czuć wojnę z niemieckim sklepem. Już kiedyś kupony pojawiały się na wydrukach, jednak nie w takiej ilości jak teraz, co oburzyło wiele osób. Klienci gniewają się na Biedronkę ponieważ uważają, że ta marnuje papier, który chwilę po wyjściu ze sklepu i tak ląduje w koszu. Jeszcze inni denerwują się, że wydruk jest niepraktyczny i że trzeba dłużej poczekać, gdy on się drukuje.
ZOBACZ TAKŻE: Podajesz numeru telefonu w Biedronce? To może Cię słono kosztować! Lepiej tego nie rób
Ma tylko 120 cm wzrostu. Pokazała paragon z Biedronki
Klienci Biedronki co chwilę wrzucają do sieci zdjęcia paragonów, które ich zdaniem są zdecydowanie za długie. Hitem są te, na których nabito kilka podstawowych produktów, a są na tyle długie, że niektórym zabrakło nawet miarki do ich zmierzenia. Wśród wielu publikacji wyróżnia się jeden filmik, który został umieszczony na TikToku. Daria, która jest osobą niskorosłą i mierzy 120 cm wzrostu, zmierzyła się z paragonem z Biedronki. Ku zaskoczeniu wszystkich paragon z Biedronki po prostu ją przerósł. W komentarzach od razu zawrzało, a niektórzy zaczęli przytaczać swoje historie. Jedna osoba dodała, że zmierzyła wydruk ze sklepu i mierzył on 131 cm. Jesteście w szoku? My bardzo!
Biedronka wydała oświadczenie. Chodzi o długie paragony
Co na temat "pytonowych paragonów" mówi sieć Biedronka? Wirtualna Polska zwróciła się do biura prasowego portugalskiego sklepu z prośbą o komentarz w sprawie długości paragonów. Oto odpowiedź:
- Paragony, oprócz oczywistej ich roli, stanowią dla nas istotne narzędzie komunikacji - wykorzystujemy je najczęściej do informowania naszych klientów o najważniejszych promocjach, tych spożywczych, czy też tych w internetowym sklepie Biedronka Home, które pozwalają im na realne oszczędności. Drukujemy także vouchery na określoną wartość, które klienci mogą zrealizować na zakupy w naszych sklepach - czytamy w oświadczeniu sieci.
A Ty trafiłeś już na "pytonowy paragon"?
Polecany artykuł: