"Zakochaj się w polskiej muzyce". Wystartowała kampania wizerunkowa Radia ESKA2

2025-07-10 14:56

Radio ESKA2 to stacja grająca wyłącznie rodzime utwory, która wystartowała z kampanią wizerunkową pod hasłem "Zakochaj się w polskiej muzyce". Inicjatywa ma na celu promowanie krajowej sceny muzycznej i zbliżenie słuchaczy do brzmień znad Wisły.

ESKA2

i

Autor: materiały prasowe

Pod hasłem "Zakochaj się w polskiej muzyce" rozpoczęła się kampania wizerunkowa ESKI2 (Grupa ZPR Media), jedynego radia grającego wyłącznie polskie utwory.

W spocie wykorzystano nagranie Wiktora Dyduły "Tam Słońce, Gdzie My". Kampania obejmuje telewizję, kina oraz internet, potrwa do końca sierpnia br.

Kampania Radia Eska2 - zakochaj się w polskiej muzyce!

Zależy nam, by ESKA2 była synonimem tego, co najlepsze w Polsce - od muzyki po miejsca, które warto odwiedzić. Cały nasz program, włącznie z najnowszą akcją »Polska jest Najfajniejsza«, w ramach której można wygrać weekendowe wyjazdy do luksusowych hoteli i spa w naszym kraju, konsekwentnie buduje to skojarzenie i pokazuje, że polskość może być nowoczesna, atrakcyjna i inspirująca - mówi Andrzej Descours, Dyrektor Komunikacji Marketingowej segmentu radiowego Grupy ZPR Media, do której należy ESKA2.

Za kreację i planowanie mediów stacja odpowiada we własnym zakresie.

Sieć ESKA2 wystartowała w styczniu 2024 roku, gra wyłącznie polską muzykę. Składa się z 16 stacji lokalnych nadających naziemnie w 19 miastach oraz online na eska2.pl i w aplikacji mobilnej. Każdego tygodnia ESKA2 gromadzi 1,6 mln słuchaczy, a jej udział w czasie słuchania wynosi już 1,2%.

Mellina
Jacek Sylwin: Tajemnice Jarocina. Tego nie wiecie o największym festiwalu rockowym! MELLINA – Meller
Video Player is loading.
Czas 0:00
Czas trwania 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Pozostały czas 0:00
Â
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected
      Reklama
      Mediateka.pl
      Sponsor podcastu:
      Media Expert i Mediaexpert.pl