Ewa Chodakowska

i

Autor: materiały prasowe

kosmetyki

Kampania NOWE: Rossmann wprowadza serie produktów ze znanymi influencerkami

2025-06-09 15:52

Ewa Chodakowska, Aleksandra Sosfa oraz Maxineczka – to twarze najnowszej kampanii NOWE pokazującej wyjątkowe nowości w Rossmannie. Ewa Chodakowska prezentuje swoją pierwszą linię perfum, Maxineczka szeroką paletę produktów BrushUp!, a Aleksandra Sosfa makijażowe Everybody London. Każdy z produktów NOWE wyróżnia się na rynku pokazując nowe trendy. Zdecydowana większość jest dostępna tylko w Rossmannie.

Popularne influencerki pokazują nowe trendy

Ewa Chodakowska i jej marka BeBio Cosmetics stworzyły pierwszą linię perfum. Są bardzo trwałe i  idealne dla osób, które pragną przygód, wolności i nieustannie poszukują nowych inspiracji. Marka przygotowała pięć unikalnych zapachów: Feel The Moment, Sky Is The Limit, Fall In Love, Dressed For Success oraz All Eyes On You. Odpowiadają one różnym aspektom kobiecej osobowości. Każdy z nich odzwierciedla inne emocje, energie i chwile dnia - od intensywności treningu po moment relaksu i wewnętrznej harmonii.

Balsam do ust, bronzery do twarzy, róże do policzków czy mgiełka utrwalająca makijaż – to produkty Everybody London, które marka stworzyła razem z Aleksandrą Sosfą. Nawilżający balsam do ust ma przezroczystą formułę, która nadaje subtelny blask, sprawiając, że usta wyglądają na pełniejsze i bardziej wygładzone. Mgiełka utrwalająca makijaż to niezbędny element w każdej kosmetyczce, zapewniający nieskazitelny efekt przez wiele godzin. Nawilżająca formuła z dodatkiem składników odświeżających sprawia, że utrwalacz do makijażu nie tylko zapobiega ścieraniu się kosmetyków, ale również pielęgnuje skórę. Bronzery – light lub medium – są przygotowane z myślą o osobach o różnych karnacjach skóry np. jasnej lub średniej. Kremowa konsystencja jest lekka i łatwa w aplikacji. Bronzer w kremie umożliwia precyzyjne konturowanie, tworząc naturalne wykończenie makijażu.

BrushUp! to kosmetyki do makijażu. Dodają pewności siebie i odwagi każdego dnia. Do stworzenia pierwszej, inauguracyjnej kolekcji inspirowanej pięknem, marka zaprosiła Joannę Ferdynus-Gołuszko, znaną wszystkim jako Maxineczka. W Rossmannie klientki znajdą m.in. pudry, błyszczyki do ust, konturówki, kredki do oczu czy mgiełkę utrwalającą makijaż.

FB Eska2.: Wszyscy zwycięzcy „Tańca z Gwiazdami”. To oni wygrali taneczny program Polsatu

NOWE pokazuje wyróżniki, pozwala odkrywać nowości

Rossmann postawił na swoją eksperckość. Wskazuje unikatowe wyróżniki produktów (np. składniki, wykorzystanie innowacyjnych technologii, design, współpracę z influencerkami). Mówi klientom, że codziennie mogą odkryć coś wyjątkowego. Swoją kampanię kieruje do osób, które śledzą trendy i próbują nowych rzeczy. Znają markę Rossmann, a ona inspiruje ich do poszukiwania nowości.

Kampania opiera się na digitalu, ale jest szeroko wspierana w: TV, radiu, OOH, DOOH oraz oczywiście w drogerii (wklejki na witrynach, POS-y). W drogeriach, przy kluczowych produktach, umieszczono informacje nt. wyróżników. Rossmann, w zależności od grupy wiekowej odbiorców danego produktu, elastycznie zmienia język, muzykę czy oprawę graficzną.

____________________

materiał prasowy

Quiz o kobietach. Sprawdź jak dobrze znasz płeć piękną
Pytanie 1 z 10
Czym kobieta zmywa makijaż?