Karta Dużej Rodziny przysługuje członkom rodzin wielodzietnych, niezależnie od dochodów, wychowujących co najmniej trójkę dzieci. Ich beneficjenci mogą liczyć na szereg zniżek, które ułatwiają dostęp do rozmaitych usług oraz dóbr.
Sieć Lidl Polska jako wieloletni partner ogólnopolskiego programu Karty Dużej Rodziny, po raz kolejny chce poprawić sytuację materialną rodzin. Posiadacze karty od 01.08 do 31.07.2025 r. skorzystają w sklepach Lidl Polska z rabatu w wysokości 10% na produkty z 7 grup asortymentowych tj.:
- świeże owoce i warzywa z „Ryneczku Lidla”;
- bułki i chleby z „Piekarni w sercu Lidla”;
- artykuły marki „Kuchnia Lidla”;
- artykuły marki „Lupilu” (w tym pieluszki);
- dania w słoiczkach, kaszki i mleka modyfikowane (z wyjątkiem mleka do początkowego żywienia niemowląt);
- napoje marki „Solevita”;
- kiełbasy i parówki marki Pikok.
Oprócz stałych grup promocyjnych, w sklepach stacjonarnych sieci, pojawią się oferty ograniczone czasowo. Posiadacze KDR do 31.12 br., mogą skorzystać z 10-procentowego rabatu, kupując ubrania i buty dla dzieci marek Lupilu i Pepperts. Rabat obowiązuje również w ramach akcji „Back to school”, która obejmie artykuły szkolne oraz piśmiennicze, plecaki, np. piórniki, plecaki, tornistry, zeszyty, bloki, notesiki, ołówki, kredki, pisaki, długopisy czy gumki. Oferta potrwa do wyczerpania zapasów, lecz nie dłużej niż do 30.09.2024 roku. Lista produktów objętych promocją dostępna jest na stronie www.lidl.pl. W kolejnych miesiącach na klientów będą czekać dodatkowe promocje
Rosnące koszty życia, wakacyjne podróże czy nadchodzący rok szkolny to wyzwania, które mogą znacznie uszczuplić domowy budżet. Właśnie dlatego po raz kolejny przedłużyliśmy współpracę z Ministerstwem Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej oraz ze Związkiem Dużych Rodzin „Trzy Plus”, aby beneficjenci Karty Dużej rodziny nadal otrzymywali atrakcyjny rabat 10% na wybrane ważne, całe grupy asortymentowe – takie jak pieczywo, owoce i warzywa, produkty dla dzieci, czy wędliny. Wierzymy, że takie zniżki wspierają rodziny wielodzietne, co pozwoli im z większym spokojem planować przyszłość – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Dyrektorka ds. Corporate Affairs i CSR w Lidl Polska.
materiał prasowy