Messenger nie działa. Taka fraza w ostatnich godzinach jest najczęściej wyszukiwana przez internautów w sieci i nie ma się co dziwić, w końcu komunikator ponownie daje im w kość. Awarie Messengera są ostatnio częstym zjawiskiem. Użytkownicy popularnego komunikatora nie mogą wysłać do znajomych wiadomości, bo gdy już to zrobią wyświetla się na czerwono błąd. Jeszcze inni nie mogą otworzyć zdjęć, które nadsyłają im znajomi, niektórym w ogóle nie pojawia się dymek czatu. Kolejna awaria Messengera to powód do nerwów i do pojawiających się pytać "dlaczego?" i "co się stało?". Na początku grudnia użytkownicy Facebooka zaczęli masowo zgłaszać błędy na stronie Downdetector odnośnie aplikacji Messenger. Powiadomienia nie pokazywały się wcale, przychodziły podwójnie, stare, a jeszcze innym ukazywał się błąd "an unknown error occurred messenger". Problem dotyczy także wiadomości, które mimo że przychodzą, nie pojawiają się w czacie, lecz tylko na pasku powiadomień na smartfonie. Jak temu zaradzić?
ZOBACZ TAKŻE: Jak odczytać usunięte wiadomości z Messengera? To banalnie proste!
Messenger nie działa, znikają wiadomości: co zrobić?
Facebook nie działa. Messenger ma awarię. Co robić? Dlaczego tak się stało? Ciężko powiedzieć dlaczego tak często pojawiają się awarie słynnego komunikatora. Być może spowodowane jest to aktualizacjami, które Facebook właśnie wprowadza, by ulepszyć funkcjonowanie aplikacji. Należy uzbroić się w cierpliwość i czekać, aż problem sam się rozwiąże. Można też spróbować wylogować się z aplikacji bądź ze strony i zalogować się ponownie lub zobaczyć czy nasza aplikacja została zaktualizowana. Jeszcze inną sztuczką na radzenie sobie z awarią Messengera jest zresetowanie swojego urządzenia.
W grudniu 2023 roku na oficjalnej stronie Facebooka pojawił się komunikat, że każdy użytkownik w momencie nieprawidłowości korzystania z aplikacji, może odinstalować aplikację Messenger i zainstalować ją ponownie ze sklepu Google Play. Facebook sugeruje także, że użytkownicy w momencie awarii mogą także wylogować się ze swojego konta Google na urządzeniu i następnie zalogować się na nie ponownie.
Polecany artykuł: