Podstawową misją Lidl Polska jest zapewnianie klientom produktów wysokiej jakości, w niskiej, lidlowej cenie, wyprodukowanych w sposób zrównoważony. Wyróżnikiem oferty sieci jest atrakcyjny stosunek ceny do jakości. Wartość ta jest dla polskich rodzin bardzo istotna, dlatego Lidl Polska regularnie oferuje swoim klientom liczne i atrakcyjne akcje promocyjne.
W poniedziałek, 13 maja, wystartował popularny wśród klientów Tydzień XXL. W ramach akcji klienci znajdą ponad 450 produktów oferowanych w większych, rodzinnych rozmiarach dostępnych w niskich cenach. Tydzień XXL to świetna okazja, aby dokonać oszczędnych zakupów! W majowej odsłonie oferty pojawią się produkty takie jak: pieczywo, wędliny, nabiał, przekąski słone, słodycze, orzechy, kawa i herbata, pieluchy, środki czystości, kosmetyki, papier oraz ręcznik toaletowy, artykuły do prania, a także do zmywarki i inne.
Szczególną uwagę należy zwrócić m.in. na: szynkę szwarcwaldzką XXL (11,99 zł/ 250 g/ opak.), tofu XXL w dwupaku (6,99 zł/ 2x180 g/ opak.), lody Bon Gelati XXL (15,99 zł/ 8x120 ml/ opak.), kalifornijskie orzechy włoskie XXL (27,99 zł/ 500 g/ opak.), orzechy nerkowca XXL (23,99 zł/ 500 g/ opak.) czy tortillę pełnoziarnistą lub pszenną XXL (8,99 lub 7,69 zł/ 12 x 25 cm/ 740 g/ opak.).
Posiadacze Karty Dużej Rodziny będą mogli skorzystać z dodatkowych okazji! W ramach akcji promocyjnej „Wybrane produkty XXL 10% taniej dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny”, członkowie rodzin wielodzietnych do soboty, 25 maja, skorzystają z rabatu także na wybrane artykuły z logo XXL, produkty o powiększonych gramaturach oraz wielopaki. Dzięki Karcie Dużej Rodziny jej posiadacze będą mieli dostęp aż do ponad 200 artykułów w jeszcze niższej cenie!