Gigantyczna sieć handlowa pochodząca z Malezji, która podbija światowy rynek artykułów gospodarstwa domowego. Już niebawem otworzy swoje sklepy w Polsce, a pierwsze placówki pojawią się w Krakowie (Galeria Bronowice), Zabrzu (CH Platan) i Piotrkowie Trybunalskim (Focus Mall). MR D.I.Y. nie zamierza jednak na tym poprzestać – firma planuje otworzyć aż 10 sklepów do lutego 2025 roku. MR D.I.Y. to jeden z największych detalistów na świecie, oferujący ponad 18 tysięcy produktów w takich kategoriach jak majsterkowanie, akcesoria samochodowe, zabawki, biżuteria, kosmetyki czy artykuły papiernicze. Marka znana jest z konkurencyjnych cen, a produkty dostępne w sklepach są głównie markami własnymi. Dzięki temu firma może oferować towary taniej niż wiele znanych europejskich marek.
MR D.I.Y. w Polsce
Wraz z planami otwarcia sklepów w Polsce, MR D.I.Y. uruchomi również magazyn logistyczny w województwie łódzkim, a w ciągu pierwszych trzech lat działalności planuje zatrudnić do 1000 pracowników. Placówki będą konkurować nie tylko z Action i Pepco, ale także z takimi sieciami jak KiK, TEDi i Woolworth.
Nowe sklepy, zlokalizowane w popularnych galeriach handlowych, oferują szeroką gamę produktów codziennego użytku – od narzędzi, przez wyposażenie wnętrz, po artykuły dekoracyjne i sportowe. MR D.I.Y. liczy na to, że konkurencyjne ceny i ogromny wybór przyciągną polskich konsumentów, co pozwoli firmie szybko zdobyć popularność na naszym rynku.
Listen on Spreaker. Źródło: Konkurencja Action i Pepco wchodzi Polski. Międzynarodowy gigant otwiera kilka sklepów