łosoś

i

Autor: canva

zdrowe jedzenie

Oto nowa kampania Lidl Polska - "Jak PO RYBY to do LIDLA". Dlaczego warto jeść ryby?

2025-04-08 10:05

Zdrowa i zbilansowana dieta to klucz do dobrego samopoczucia i pełni energii. Ryby to jedno z najzdrowszych źródeł białka, bogate w kwasy omega-3, witaminy i minerały, które wspierają pracę serca, wzmacniają odporność i dodają energii. W połączeniu z sezonowymi warzywami, takimi jak młoda marchewka, szparagi czy brokuły, tworzą pełnowartościowe dania, idealne na wiosenny posiłek. Lidl Polska ruszył z kampanią „Jak PO RYBY to do LIDLA”, zachęcając klientów do odkrywania szerokiego wyboru ryb w atrakcyjnych cenach.​

Od poniedziałku, 7 kwietnia, do środy, 9 kwietnia, na Targu Rybnym Lidla znajdziemy wiele wyjątkowych okazji. Świeży Łosoś norweski ze skórą XXL z certyfikatem GGN dostępny jest 28% taniej z aplikacją Lidl Plus – w cenie 49,90 zł/kg. W ofercie pojawił się również dziki łosoś pacyficzny z certyfikatem MSC (2,49 zł/100 g), czyli gwarancją odpowiedzialnego połowu i dbałości o ekosystemy morskie. Ponadto klienci znajdą w sklepach łososia atlantyckiego w postaci dzwonka (6,49 zł/100 g). Lidl Polska przygotował też coś dla wielbicieli wędzonych łososi. Produkty marki Nautica, np. łosoś norweski wędzony na zimno, bio łosoś wędzony na zimno czy dziki łosoś sockeye wędzony na zimno, dostępne są w atrakcyjnej promocji – przy zakupie dwóch opakowań, tańszy produkt dostępny będzie z 50% zniżką. W lidlowych lodówkach pojawiły się też filety dorsza czarnego bez skóry XXL z certyfikatem MSC (4,49 zł/100 g) oraz filety sandacza ze skórą (6,49 zł/100 g). Dla klientów poszukujących atrakcyjnych promocji, sieć przygotowała specjalną ofertę na mrożone ryby marki Ocean Sea – przy zakupie drugiego opakowania tego samego produktu, otrzymamy 50% rabatu.

Ryby morskie – dlaczego warto je jeść?

To nie koniec! W ofercie Lidl Polska znajdziemy również szeroki wybór produktów rybnych, zarówno dla miłośników klasycznych smaków, jak i tych, którzy lubią kulinarne eksperymenty. Wśród propozycji dostępne są m.in. sałatki z tuńczykiem Rio Mare, 2-pak (18,49 zł/2 x 160 g), tuńczyk Rio Mare, 3-pak (16,99 zł/240 g) oraz pasty z tuńczykiem Rio Mare (9,99 zł/100 g). Na półkach nie zabrakło także wiosennej sałatki z tuńczykiem Rio Mare (10,99 zł/160 g) oraz tuńczyka w oliwie z chili Rio Mare (9,99 zł/120 g) dla tych, którzy cenią intensywne smaki. Lidl Polska przygotował też łososia pieczonego XXL (9,99 zł/100 g) – dostępnego w różnych wariantach, idealnego do szybkich, sezonowych dań. W ofercie znajdują się również produkty dla koneserów ryb wędzonych – dorada patroszona wędzona z certyfikatem ASC (5,99 zł/100 g), pochodząca z odpowiedzialnej hodowli, spełniającej rygorystyczne normy ekologiczne.

Lidl, zgodnie z tradycją, stawia na wysoką jakość swoich ryb, dbając o ich odpowiedzialne pochodzenie, zrównoważony rozwój oraz ochronę środowiska. Dzięki kampanii „Jak PO RYBY to do LIDLA” każdy może w prosty sposób wprowadzić zdrowe i smaczne ryby do swojej diety, łącząc je z pełnymi smaku sezonowymi warzywami.

___________________________

materiał prasowy

Sonda
Jadasz ryby przynajmniej 2 razy w tygodniu?