Lidl, zgodnie z tradycją, stawia na wysoką jakość swoich ryb, dbając o ich odpowiedzialne pochodzenie, zrównoważony rozwój oraz ochronę środowiska. Dzięki kampanii „Jak PO RYBY, to do LIDLA”, której twarzą został Piotr Cyrwus, każdy może w prosty sposób wprowadzić zdrowe i smaczne ryby do swojej diety, łącząc je z pełnymi smaku sezonowymi warzywami.
Od poniedziałku, 7 lipca, do soboty, 12 lipca klienci Lidl Polska mogą skorzystać z atrakcyjnej promocji w aplikacji Lidl Plus na ryby i owoce morza! Pstrąga tęczowego patroszonego Targ Rybny Lidla dostaniemy 31% taniej, w cenie 24,90 zł/kg. Fani łososia mogą skorzystać z 25% rabatu przy zakupie dwóch opakowań łososia norweskiego i bio łososia atlantyckiego wędzonego w plastrach Nautica 100 g. Natomiast na smakoszy krewetek czekają krewetki blanszowane obrane, bez głowy, z ogonkiem, mrożone OCEAN SEA, dostępne 31% taniej przy zakupie dwóch opakowań, w cenie 23,49 zł/500 g/opak.
Odwiedzając Targ Rybny Lidla, klienci mogą liczyć na wyjątkowy wybór ryb w supercenach – idealnych na letnie grillowanie. To doskonała okazja, by urozmaicić swoje menu o lekkie, pełne smaku dania i cieszyć się wspólnymi chwilami przy grillu w zdrowym, letnim stylu. W ofercie dostępne są: łosoś coho, filet ze skórką, XXL (4,49 zł/100 g), łosoś atlantycki, dzwonko (6,49 zł/100 g), dorsz, filet bez skóry, XXL (4,49 zł/100 g), dorada patroszona (4,49 zł/100 g) oraz łosoś pacyficzny, tusza (2,99 zł/100 g).
__________________
materiał prasowy