Zdalna nauka nie zdała egzaminu? Nauczyciele nie pozostawiają złudzeń!

i

Autor: canva.com Zdalna nauka nie zdała egzaminu? Nauczyciele nie pozostawiają złudzeń!

Zdalna nauka nie zdała egzaminu? Nauczyciele nie pozostawiają złudzeń!

2021-05-06 15:46

Od 12 marca 2020 roku w całej Polsce została wprowadzona nauka zdalna w związku z rozpowszechnianiem się coronavirusa. Na początku ta wiadomość bardzo ucieszyła uczniów, którzy uważali, że zajęcia zdalne to bardzo dobry pomysł, a oni sami zyskają na tym, że nie będą musieli codziennie jeździć do szkoły przez co będą mieć więcej czasu dla siebie.

Zdalna nauka nie zdała egzaminu? Po ponad ośmiu miesiącach nauczania zdalnego, zdania są podzielone a wielu uczniów twierdzi że nauka zdalna mogła by się już skończyć, sami przyznają się że brakuje im kontaktu z rówieśnikami, a samo chodzenie do szkoły nie było takie złe w porównaniu do nauczania zdalnego. Jak twierdzą nauczyciele niektórych uczniów, szczególnie tych z klas pierwszych nigdy nie widzieli na oczy jak mówią kontakt jest często utrudniony z powodu braku kamerek internetowych lub porostu niechęci uczniów do włączania ich. Pojawiły się głosy że wszyscy uczniowie wrócą do szkół 29 maja. Ma to się odbyć stopniowo, od 4 maja wrócą uczniowie klas podstawowych 1-3 w trybie stacjonarny, następnie 15 maja w trybie hybrydowym wrócą uczniowie klas 4-8, jeśli ten plan się powiedzie to  29 maja do szkół wrócą już wszyscy uczniowie w trybie stacjonarnym. Jak stwierdził Minister Edukacji i Nauki Przemysław Czarnek szkoła się odradza.

Kobiety w pandemii - SuperNova w samo południe

Zdalna nauka nie zdała egzaminu?

W programie SuperNova w samo południe Artur Jarząbek zaprosił Jana Złotorowicza Zastępcę redaktora naczelnego dziennika Super Express oraz Dariusza Kulmę matematyka, nauczyciela roku 2008, aby wspólnie przyjrzeć się tematowi, powrotu do szkól, a także plusom i minusom wynikającym z nauczania zdalnego. Jan Złotorowicz stwierdził, że system edukacji był kompletnie nieprzygotowany i że trzeba było w tej sytuacji, reagować na bieżąco a porównał to do rozkładania torów przed rozpędzonym pociągiem. Dariusz Kulma stwierdził, że warto rozmawiać lub pisać z uczniami nawet po lekcjach o tematach niezwiązanych z nauką, ponieważ jak twierdzi, w pandemii brakuje uczniom kontaktu z innymi ludźmi. Pojawiły się również głosy, że nauczyciele mimowolnie skorzystali z pandemii, ponieważ w kilka miesięcy przyswoili więcej technicznej wiedzy niż przez pięć lat.

Powstaje siłownia dla e-graczy! Profesjonaliści nauczą tam gry w LOL-a

Jeden ze słuchaczy stwierdził, że młodzi ludzi mieli okazję zdawać swój egzamin dojrzałości, zanim już do tego właściwego przystąpili, bo to tak naprawdę tylko od nich samych zależało czy uczciwie przystępowali do nauki w trybie zdalnym, czy też na drugim monitorze odbywała się rozgrywka w jakąś grę komputerową. Cały materiał do usłyszenia poniżej.

E-edukacja bilans zysków i strat