WOŚP 2025

i

Autor: materiały prasowe Lidl Polska

WOŚP

Lidl Polska wspiera 33. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy - sieć prezentuje ofertę gadżetów na szczytny cel

2024-12-03 13:00

Lidl Polska czerpie radość z pomagania, dlatego już po raz 16. gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. 2 grudnia do sprzedaży trafiła specjalna oferta gadżetów opatrzonych charakterystycznymi serduszkami i grafikami WOŚP. Pozwolą one wspomóc cel akcji, jakim jest zebranie funduszy na potrzeby diagnozowania i leczenia chorób nowotworowych u dzieci, a jednocześnie umożliwią klientom okazanie wsparcia tej wyjątkowej inicjatywie. W ponad 900 sklepach sieci ruszy wkrótce także tradycyjna zbiórka środków pieniężnych, które zostaną przekazane na cel Finału.

33. Finał WOŚP to kolejny krok w walce o zdrowie dzieci w Polsce. Tym razem gramy dla onkologii i hematologii dziecięcej. Leczenie nowotworów dziecięcych wymaga olbrzymich nakładów sprzętowych i diagnostycznych. Dzięki środkom zebranym podczas 33. Finału WOŚP możliwe będzie doposażenie placówek medycznych, co przełoży się na skuteczniejsze i szybsze leczenie dzieci walczących z chorobami nowotworowymi. Fundacja wspiera również leczenie nieonkologicznych schorzeń hematologicznych, które są jednymi z najczęstszych chorób przewlekłych wśród dzieci. Orkiestra planuje zakupić urządzenia dla m.in.: chirurgii onkologicznej, neurochirurgii, diagnostyki onkologicznej, patomorfologii i hospicjów. W ramach 32. Finału WOŚP sieci Lidl Polska udało się przekazać na cel zbiórki imponującą kwotę ponad 5 mln zł. Firma aktywnie angażuje się w działania społeczne i także w tym roku wspiera akcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Cieszymy się, że Lidl Polska gra z nami już tyle lat i jesteśmy za to ogromnie wdzięczni. Co roku przekonujemy się o wielkich sercach oraz solidarności Polaków. Przez ostatnie 15 lat dzięki zaangażowaniu klientów i pracowników Lidl Polska udało się zebrać ponad 49 milionów złotych! Grajmy razem do końca świata i o jeden dzień dłużej – mówi Jerzy Owsiak, Prezes Zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.

Już od poniedziałku, 2 grudnia, klienci sklepów Lidl Polska mogą zaopatrzyć się w gadżety nawiązujące do 33. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a tym samym – wesprzeć zbiórkę na rzecz dzieci z chorobami nowotworowymi. W ofercie sieci pojawiły się koszulki damskie oraz męskie, skarpetki, materiałowe torby, opaski do gry w tenisa oraz akcesoria, takie jak: kubki, długopisy, kalendarze na nowy rok czy magnesy na lodówkę. Zysk z ich sprzedaży trafi na cel Finału.

Dodatkowo, w najbliższych dniach w sklepach Lidl Polska ruszy tradycyjna zbiórka środków na cel 33. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Sieć Lidl Polska zachęca wszystkich klientów do włączenia się w akcję, by wspólnie tworzyć to wielkie dzieło i przyczynić się do pomocy potrzebującym. Wspólnie pokażmy, że wielkie rzeczy dzieją się, kiedy działamy razem!

materiał prasowy

Finał WOŚP. Jurek Owsiak ogłosił cel Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy 2025!