Za sprawą hitu Solo i udziału w Konkursie Piosenki Eurowizji 2023 Blanka wyrosła na główną gwiazdę wytwórni Warner Music Poland. 24-latka może liczyć na wsparcie labelu, pod którego skrzydłami nagrywa nowy materiał. Przekonaliśmy się o tym w dniu premiery jej najnowszego singla Boys Like Toys, który ze względu na poeurowizyjny sukces Solo na zagranicznych listach przebojów, ukazał się w sieci później, niż początkowo zakładano. Piosenka wraz z teledyskiem zadebiutowała w serwisach streamingowych oraz na YouTubie we wtorek 4 lipca i jak można się było spodziewać, z miejsca wywołała niemałe poruszenie. Internauci są zgodni - to będzie wakacyjny hit. Idąc za ciosem, Blanka i jej ekipa rozpoczęli promocję numeru także poza granicami Polski. Stajkow pochwaliła się w mediach społecznościowych serią wideo zachęcających do sprawdzania jej najnowszego singla. O premierze Boys Like Toys wspomniano nawet w afrykańskim oddziale Warnera!
Boys Like Toys od Blanki globalnym hitem?
Powtórzenie sukcesu piosenki Solo z pewnością nie będzie łatwe, ale Blanka i jej team nie twierdzą, że niemożliwe. Piosenkarka rozpoczęła intensywną promocję Boys Like Toys nie tylko w Polsce, ale i poza granicami naszego kraju. Premierę singla odnotowano między innymi w Finlandii, Grecji, Turcji, Izraelu, na Bliskim Wschodzie oraz w Afryce!
Polska gwiazda pop @blikeblanka powraca z nową muzyką po sukcesie na Eurowizji! Posłuchaj Boys Like Toys - reklamują numer prowadzący profil Warner Music Africa.
Myślicie, że debiutantce uda się odnieść sukces na zagranicznych listach?
Listen on Spreaker. Źródło: Blanka promuje Boys Like Toys na świecie. Numer znają już nawet w Afryce!