Julia Żugaj znalazła przepis na idealne śniadanie. Skąd to wiemy? Niedawno odbył się finał wielkiego, kulinarnego konkursu organizowanego przez markę Tarczyński. Uczestnicy konkursu próbowali podbić podniebienie influencerki na różne sposoby, od kompozycji z uwielbianym przez nią szpinakiem, po nieoczywiste połączenia smakowe. Spośród wielu tysięcy nadesłanych przepisów na śniadanie wyłoniono 5 finałowych, które oczekiwały na recenzję Julii Żugaj. Oceniane przez nią propozycje to: quiche ze szpinakiem, wytrawne gofry, omlet z kurkami, bajgiel z jajkiem w koszulce oraz hiszpańska tortilla. W żadnym z dań oczywiście nie mogło zabraknąć tego najważniejszego składnika parówek Tarczyński Naturalnie, które były podawana na różne sposoby. Jak przyznała jurorka, wybór był bardzo trudny, gdyż każde z dań ją zachwyciło, a niektóre nawet ożywiły wspomnienia z dzieciństwa lub były związane ze spędzaniem czasu z rodziną. Ostatecznie zwyciężył przepis na hiszpańską tortillę z parówkami Tarczyński Naturalnie.
Przeprowadzony przez Julię Żugaj tasting śniadaniowych przepisów był finałem zorganizowanego przez markę Tarczyński wielkiego, kulinarnego konkursu. Zadaniem uczestników było stworzenie oryginalnego i kreatywnego przepisu na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. Autor zwycięskiego przepisu otrzyma nagrodę główną - złoty naszyjnik. Natomiast 50 osób, których przepisy zyskały uznanie jury, zostanie nagrodzonych autorskimi przedmiotami stworzonymi przy współpracy marki z Julią. Każda z 50 osób otrzyma stylowy szlafrok oraz elegancką apaszkę.
- Cieszymy się, że nasz konkurs zainspirował tyle osób do eksperymentów w kuchni, pokazując przy okazji jak uniwersalnym składnikiem w różnorodnych daniach śniadaniowych mogą być parówki. Kreatywność uczestników przerosła nasze oczekiwania, a zaangażowanie Julii Żugaj dodało wydarzeniu wyjątkowego charakteru. Gratulujemy wszystkim nagrodzonym i dziękujemy za zaangażowanie i kreatywność. Z niecierpliwością czekamy na kolejne edycje i inspirujące przepisy od naszych konsumentów - powiedział Tomasz Tarczyński, członek zarządu oraz dyrektor marketingu i eksportu Tarczyński S.A.
Była to druga edycja konkursu w ramach kampanii „Wszyscy są Parówkożercy”. Wcześniej ambasadorem kampanii był Smolasty, a rozstrzygnięty przez wokalistę w specjalnym filmie konkurs na przepis na hot-doga cieszył się sporą popularnością w sieci.
materiał prasowy